×

درباره ما

هلدینگ کهان تاک پارت به واسطه بیش از 15 سال تجربه ارزشمند در تامین مواد اولیه شیمیایی و پلیمری صنایع کشور همراره در مسیری رو به رشد و با دیدگاه های توسعه محور در راستای سیاست های کلی اقتصادی و شرکت ملی نفت ایران گام برمیدارد.

خبرنامه

در خبرنامه ما مشترک شوید:

بلاگ

پلی کربنات گلخانه و 8 مزیت مهم در استفاده از آن

پلی کربنات گلخانه و 8 مزیت مهم در استفاده از آن

پلی کربنات گلخانه یکی از مهمترین ابزار های ساخت هر گلخانه ای است. جای بحث نیست که صنعت گلخانه یکی از صنایع مهم و همچنین بسیار پر سود در بسیاری از کشور های جهان است. به همین دلیل است که امکانات و روش های متنوعی برای بهره وری هر چه بیشتر وارد این صنعت مهم گردیده و همواره تکنولوژی های جدید به کمک این صنعت می آیند.

تعادل شیمیایی و همه چیز در مورد آن

تعادل شیمیایی و همه چیز در مورد آن

در یک واکنش شیمیایی، به حالتی تعادل شیمیایی می‌گویند که در آن، واکنش‌دهنده‌ها و فرآورده‌ها در غلظت‌هایی حضور دارند که با گذشت زمان، تغییر نمی‌کنند. در نتیجه، شاهد تغییرات در خواص سیستم نخواهیم بود.

محلول سازی چیست؟

محلول ‌سازی در لفظ انگلیسی : ( Solubilization ) شامل انحلال ماده‌ی حل‌شونده (جامد، مایع، گاز) در یک حلال است. حلال می‌تواند آب یا هر مایع دیگری باشد که قابلیت حل‌کردن حل‌شونده را داشته باشد.

هلدینگ کهان تاک پارت به واسطه بیش از 15 سال تجربه ارزشمند در تامین مواد اولیه شیمیایی و پلیمری صنایع کشور همواره در مسیری رو به رشد و با دیدگاه های توسعه محور در راستای سیاست های کلی اقتصادی و شرکت ملی نفت ایران گام برمیدارد.

  • بلوار آفریقا (جردن)، بلوار گلشهر، پلاک ٢٨
    کدپستی: 1915663734

  • شنبه تا چهارشنبه: 8 صبح تا 5 عصر
    پنجشنبه و جمعه: تعطیل